L’Institut Josep Vallverdú guanya en totes les seves categories la fase comarcal del concurs de lectura en veu alta

El divendres 15 de març de 2019 la Casa de la Cultura de les Borges Blanques va acollir la fase de quarts de final del XVè Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta. En aquesta fase comarcal del concurs, els i les alumnes que representaven a l’Institut Josep Vallverdú, acompanyats per la coordinadora de Llengua i Cohesió del centre, la professora Iela del Olmo, van guanyar en totes les categories assolint així la classificació per a la propera fase, de caràcter intercomarcal, que ha de celebrar-se a Mollerussa, la capital del Pla d’Urgell.

Els i les alumnes premiats van ser Lidia Gheorge, en la categoria de Timoners, corresponent a alumnes de l’aula d’acollida que cursen el primer cicles de l’ESO; Gina Mateus, en la categoria de Corsaris, destinada a alumnes de 1r i 2n d’ESO, i, finalment, Bruna Vidal, Alba Mateu i Ivan Sánchez, en la categoria de Tropa de Corsaris, formada per grups de tres lectors de 3r i 4t d’ESO.

No cal dir que des de l’institut volem fer-los arribar la nostra felicitació més sincera al temps que els desitgem tota la sort del món en les properes fases del concurs. Som-hi timoners i corsaris!