L’Institut Josep Vallverdú dona inici al curs acadèmic 2021-2022

El dilluns 13 de setembre de 2021 a les 8h del matí el pati de l’Institut Josep Vallverdú va donar inici al curs acadèmic 2021-2022 amb la distribució de l’alumnat en els nous grups classe en els que estarà organitzat al llarg d’aquest any escolar.

Els grans protagonistes de la jornada van ser els i les alumnes de 1r d’ESO, que s’estrenaven a la casa, i que van ser els primers a conèixer en quina classe estaven assignats i qui eren les seves tutores. Després de la preceptiva presentació del curs a l’aula, el nou alumnat del centre van realitzar una ruta a la descoberta del que serà al seu institut al llarg dels propers anys.

Més enllà de l’acollida a l’estudiantat de 1r d’ESO, l’inici de curs va estar marcat per la continuïtat de les mesures per combatre la pandèmia de la Covid-19 i que passen per l’ús de la mascareta a l’aula i al pati, pels grups bombolla i pel manteniment de la distància social.

Com a novetat respecte l’any passat, l’alumnat vacunat amb dues dosis no haurà de complir el confinament domiciliari que realitzava el curs anterior si es detecta un cas positiu al seu grup-classe.

Des de l’Institut Josep Vallverdú desitgem un molt bon curs escolar a tota la comunitat educativa i, molt especialment, a l’alumnat novell que enguany s’incorpora a la casa.

Per tal de reviure aquest emotiu primer dia del curs escolar 2021-2022, no dubteu a visitar l’extensa galeria fotogràfica que deixa testimoni de l’arribada del nou alumnat de 1r d’ESO al Josep Vallverdú.