L’Institut Josep Vallverdú desitja unes bones festes i un feliç 2020 a tota la seva comunitat educativa

Com és tradició amb l’arribada d’aquestes dates, l’Institut Josep Vallverdú vol desitjar unes bones festes i un feliç 2020 a tota la seva comunitat educativa, integrada per l’alumnat, el professorat, el personal d’administració i serveis, els pares i mares i els integrants del Consell Escolar.

Des de l’institut volem fer arribar als qui formen la nostra comunitat els millors desitjos per a les festes nadalenques i per al nou any que s’acosta.

És per això que compartim l’habitual felicitació nadalenca, que enguany incorpora el disseny renovat del logo de l’institut, per dir a tots els qui formen el nostre centre: Bon Nadal i feliç 2020!