L’Institut Josep Vallverdú, de dol per la mort de la professora Núria Borràs, antiga alumna del centre

La tarda del diumenge 3 de febrer de 2019, la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú, a l’igual que tota la comarca de les Garrigues, va quedar profundament colpida en conèixer la tràgica notícia de la mort de la professora Núria Borràs, filla de Castelldans, veïna de les Borges Blanques, professora de llengua i literatura catalana a l’Institut Manuel de Montsuar de la ciutat de Lleida, i persona profundament arrelada a la comarca.

La seva pèrdua és especialment sentida per la nostra comunitat ja que la Núria va ser alumna de l’institut entre els anys 1993 i 1997, quan va cursar-hi els estudis de BUP i COU, deixant una gran petjada d’humanitat entre els seus companys i companyes de promoció.

Des d’aquí, volem compartir el nostre dolor amb la seva família, amb els seus amics i amigues, i amb tota la comunitat educativa de l’Institut Manuel de Montsuar, on la Núria exercia actualment la seva activitat professional.

En nom de tot el professorat, l’alumnat i el personal d’administració i serveis del nostre centre, fem arribar una abraçada ben forta a totes les seves persones estimades, i, molt especialment, al seu espòs Marc, també antic alumne d’aquesta casa. Ànims i molta força! Sapigueu que el cel de les Garrigues compta amb un nou estel.

“Em costa imaginar-te
absent per sempre,