L’Institut Josep Vallverdú convoca un concurs de “booktubers” per celebrar la diada de Sant Jordi

Amb la diada de Sant Jordi, la gran festa de la rosa i del llibre a casa nostra, a tocar de la cantonada, l’Institut Josep Vallverdú ha decidit posar en marxa un concurs de “booktubers” destinat a tot el seu alumnat.

El funcionament del concurs és molt senzill. L’alumne que desitgi participar-hi ha de gravar un vídeo individual o de grup  d’entre 2 i 3 minuts, en català, castellà, anglès o francès, recomanant una lectura i ha d’enviar-lo a c.pedagogica@insjv.cat.

La data límit per enviar el vídeos és el divendres 16 d’abril de 2021 i els participants optaran a quatre premis: vídeo més original, més complet, més ben explicat i premi especial del públic. Els tres primeres el concedirà el professorat però el darrer sorgirà de la votació popular de tota la comunitat educativa del centre.

Per saber-ne una mica més, podeu consultar les bases del concurs en aquest enllaç. Esperem que us animeu a participar-hi i contribuïu així a fomentar la lectura!