L’Institut Josep Vallverdú completa la renovació del seu Consell Escolar

Un cop finalitzats els processos electorals destinats a l’elecció dels representants dels diferents sectors al Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú, que s’han celebrat al llarg del mes de novembre de 2018, ja podem dir que el nostre centre compta amb un Consell Escolar completament renovat que estrena la seva tasca l’11 de desembre de 2018, moment en el qual s’ha constituït formalment.

Els representants del nou Consell Escolar són els següents:

Representants de la directiva del centre: Antonieta Bernat, M. Carme Calderó i Josep Agustí.

Representants del professorat: Teresa Capdevila, Maite Granell, Francesc Guasch, Noemí Jumbert, M. Carme Montserrat, Ramon Roca, Francesc Solans i Sílvia Mateus.

Representants de l’alumnat: Ivan Sánchez, Pau Domènech, Abril Pairada i Felipe Martínez.

Representants dels pares i mares: Susanna Aubach, Mònica Cifuentes, Ester Rué i Mireia Navés.

Representant de l’AMPA: Joan Triquell.

Representant del personal d’atenció educativa complementària: Marina Mesa.

Representant del personal d’administració: Antonieta Forteza.

Representant de l’ajuntament: Maria Fusté.

Representant de les organitzacions empresarials: Lluís Dalmau Almacelles.

Esperem que la tasca d’aquest nou Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú sigui d’allò més profitosa al temps que li desitgem bona sort i molt bona feina.