L’Institut Josep Vallverdú commemora el 25 de novembre amb un mural de siluetes femenines contra la violència masclista

El dijous 25 de novembre de 2021, en ocasió del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, l’Institut Josep Vallverdú es va voler afegir a la commemoració realitzant un mural de siluetes femenines amb l’objectiu de denunciar la violència de gènere i sensibilitzar l’alumnat al voltant d’aquesta greu problemàtica social.

Centenars de siluetes de dones, elaborades pels estudiants de les diferents classes del centre durant les seves sessions de tutoria, afegides a un mural ubicat en un dels passadissos de la planta baixa del centre, van simbolitzar el desig que les nenes, les noies i les dones puguin viure la seva vida lliures d’agressions i de violència.

Aquesta acció, en la qual va participar tot l’alumnat del centre, va anar acompanyada també d’un timbre musical creat específicament per a l’ocasió i que també denunciava, a través de la música, la violència contra les dones.

Si voleu reviure el procés d’elaboració del mural, ho podeu fer visitant la següent galeria d’imatges.