L’Institut Josep Vallverdú acull aquest dijous 22 de febrer la Jornada de Portes Obertes destinada a les famílies del futur alumnat de l’ESO

Aquest proper dijous 22 de febrer de 2024 l’Institut Josep Vallverdú celebrarà la seva Jornada de Portes Obertes destinada a que les famílies del futur alumnat d’ESO de la casa puguin conèixer les instal·lacions i el funcionament del nostre centre.

La jornada tindrà lloc a partir de les 19h amb la benvinguda a les famílies a la sala d’actes de l’institut. Després de la pertinent explicació sobre el funcionament general, les famílies i el futur alumnat que hi assisteixi podrà realitzar una visita guiada a les instal·lacions del Vallverdú.

No cal dir que totes les famílies de l’alumnat de 6è de les diferents escoles de les Garrigues hi són convidades. Espereu veure’us aquest proper dijous!