L’Institut Josep Vallverdú, a punt per a l’inici del curs 2022-23 que tindrà lloc el dimecres 7 de setembre

L’Institut Josep Vallverdú ja està a punt per a l’inici del curs acadèmic 2022-23 que tindrà lloc el dimecres 7 de setembre.

Aquest inici de curs, tot i la desconvocatòria de les vagues anunciades pels sindicats, continua marcat pel profund descontentament de la comunitat docent amb el Departament d’Educació i les imposicions que aquest ha dictat sense consens ni negocació en àmbits com el currículum o el calendari.

Tot i així, fidel a la seva professionalitat, el personal docent i administratiu de l’Institut Josep Vallverdú ja ho té tot llest, com hem apuntat, per a l’inici del curs escolar.

El primer dia d’activitat acadèmica al centre serà el dimecres 7 de setembre de 2022 i se seguirà el següent horari:

08:00h – 1r d’ESO i PFI

08.30h – 2n d’ESO

08.45h – 3r d’ESO

09.00h – 4t d’ESO

09.300h – CFGM i CFGS

Donat que s’han fet proves extraordinàries de recuperació, el dia 7 de setembre l’alumnat de  Batxillerat queda convocat a les 13.15 hores per a la presentació general del curs.

Tot l’alumnat entrarà per la porta principal. L’alumnat de les Borges Blanqus pot anar arribant  esglaonadament a les hores indicades. L’alumnat de transport escolar arribarà al centre a  les 08.00h i romandrà al pati amb professorat de guàrdia fins a l’hora indicada per curs per  fer les presentacions i la pujada a les aules amb els tutors/es corresponents:

Pel que fa a Batxillerat, l’activitat acadèmica pròpiament dita s’iniciarà el dijous 8 de setembre seguint aquest horari:

10:00h-  lliurament de notes i revisió de l’avaluació extraordinària de Batxillerat

11:00h – inici de les classes a Batxillerat

Fets públics els horaris, des de l’Institut Josep Vallverdú desitgem un molt bon inici de curs a tota la nostra comunitat educativa. Que el curs 2022-23 sigui d’allò més profitós!