L’institut celebra la Setmana de la Ciència amb una exhibició d’experiments científics a l’aula magna del centre

Entre el 8 i el 17 de novembre de 2019, Catalunya ha acollit la celebració de la Setmana de la Ciència, una setmana durant la qual s’han celebrat centenars d’activitats destinades a la divulgació científica coordinades per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

El Departament de Ciències de l’Institut Josep Vallverdú, com ja és tradició, ha volgut afegir-se a aquesta Setmana de la Ciència, que enguany arribava a la vint-i-quatrena edició, i ho va fer el dimecres 13 de novembre amb una exhibició d’experiments a càrrec de l’alumnat de 1r de batxillerat de la modalitat cièntífica.

Així, doncs, durant l’hora del pati de l’esmentat dia, l’aula magna de l’institut es va convertir en un improvisat laboratori on es van realitzar les següents pràctiques científiques dirigides per la professora Gemma Inglés: l’assaig a la flama, la pasta de dents de l’elefant, l’erupció volcànica, la reacció camaleònica i com influeixen els canvis de pressió en una llauna.

Malgrat la pluja va fer que els experiements no es poguessin fer al pati interior com estava previst, els i les alumnes que es van apropar a l’aula magna van gaudir de valent amb aquesta experiència. Per tal de comprovar-ho, no dubteu a visitar la següent galeria d’imatges de la sessió.