L’institut celebra la festa de Nadal amb un esmorzar popular, música i activitats diverses que omplen de joia el centre

El divendres 21 de de desembre de 2018, l’Institut Josep Vallverdú va acollir la celebració de la tradicional Festa de Nadal que enguany va iniciar-se amb un esmorzar popular al pati interior del centre que va aplegar, agrupades, a les diferents classes de l’institut.

Acabat l’esmorzar, va arribar l’hora de la música. La cantada de nadales, dirigida per la professora M. Teresa Coca, va precedir al concert d'”Els Jordi’s”, protagonitzat pel Jordi Capdevila i el Jordi Sànchez, dos alumnes de 2n de batxillerat, integrants del popular grup garriguenc “Cor Rebel”, que van interpretar diverses cançons que van fer les delícies del nombrós públic aplegat a la porta de l’institut per escoltar-los.

La música va continuar amb el karaoke popular a la sala d’actes, però va estar acompanyada d’activitats esportives, de jocs de taula, i de la presentació d’activitats tecnològiques. Tot plegat, configurant una diada que va omplir de joia l’institut poc abans de la celebració oficial del Nadal. Si voleu veure com es va viure aquesta festa al nostre centre, podeu fer-ho revisant la següent galeria d’imatges.