L’institut acull una Jornada d’Orientació per presentar els seus cicles formatius de grau mitjà a l’alumnat de 4t d’ESO

El divendres dia 15 de març de 2024, en el marc de les activitats d’orientació acadèmica del centre, l’Institut Josep Vallverdú va ser escenari de la Jornada d’Orientació de Cicles Formatius de la casa.

Durant aquesta activitat, els i les alumnes de 4t d’ESO van poder descobrir de primera mà els Cicles Formatius de Grau Mitjà que es poden cursar a l’Institut Josep Vallverdú. Per tal de presentar aquests estudis, el professorat dels diferents cicles va preparar diverses activitats tant al taller d’electricitat com a l’aula d’administració, a la sala de tast d’olis i vins o a l’aula habilitaca per a l’atenció a persones en situació de dependència.

Tot plegat va resultar una jornada molt útl on els i les estudiants del darrer curs de l’ESO van poder conèixer els plans d’estudis, les activitats, les instal·lacions i les sortides professionals de cadascun dels cicles de la casa amb l’objectiu de poder triar amb bon criteri el seu itinerari acadèmic de futur.