L’institut acull una jornada de promoció de la Formació Professional Dual al grau de Gestió Administrativa

El divendres 19 de novembre de 2021, la sala d’actes de l’Institut Josep Vallverdú va acollir una jornda per tal de presentar la Formació Professional Dual que enguany s’ha posat en marxa al cicle formatiu de Gestió Administrativa.

La jornada ha constat d’una trobada entre empreses de la comarca de les Garrigues, el nostre centre educatiu, la coordinadora d’FP i prospectora del nostre territori dels Serveis Territorials de Lleida, i l’alumnat de gestió administrativa. La celebració de l’acte ha comptat amb també amb la Cambra de Comerç de Lleida que n’ha estat co-organitzadora.

La celebració d’aquesta trobada ha estat profitosa per a tothom, ja que les empreses assistents han conegut què és la Formació Dual i què implica per a elles. A més, el nostre alumnat també s’ha assabentat sobre com es gestionen les seves pràctiques.

Si hi teniu interès, podeu veure el vídeo sobre les bones pràctiques de l’FP Dual, que hi ha sobre aquestes línies, d’acord amb l’experiència d’un tutor d’empresa del cicle de Vitivinicultura del nostre centre a més d’un recull de fotografies sobre la jornada.

Des del cicle formatiu de Gestió Administrativa del centre, es vol agrair especialment a les empreses i institucions Grup Falcó, Injectats Gaya i Cooperativa La Borgenca, de les Borges Blanques; Grup Pons, de l’Albi; Topografia Gabriel i Associació Talma, de Juneda; i al Consell Comarcal de les Garrgiues, la seva assistència i participació a la jornada.