L’institut acollirà les reunions de famílies d’inici de curs de l’ESO el dimarts 27 de setembre de manera presencial

Després de dos cursos en què van haver de realitzar-se de manera telemàtica degut a l’impacte de la pandèmia de la Covid-19, l’Institut Josep Vallverdú recuperarà, aquest setembre, la presencialitat de les reunions de famílies d’inici de curs dels diferents nivells de l’ESO.

Les reunions, que constaran d’una primera part general, a l’Aula Magna, en què la direcció  explicarà el funcionament general del centre, i d’una segona, ja a les diferents aules, on els respectius tutors i tutores explicaran a les famílies les peculiaritats del nivell i del grup-classe, se celebraran d’acord amb el següent horari:

Dimarts 27 de setembre de 2022

Aula Magna de l’Institut Josep Vallverdú

20h: Famílies de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, de l’Aula d’Acollida i del SIEI

20:30h: Famílies de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i Aula Oberta.

Us hi esperem!