L’hort ecològic gestionat per l’alumnat de l’Aula Oberta de l’institut dona les seves primeres hortalisses

Des de l’inici del curs acadèmic, un dels projectes que realitza l’alumnat de l’Aula Oberta, coordinat per la seva tutora, Imma Purroy, és la gestió d’un hort ecològic, situat al recinte de l’Institut Josep Vallverdú.

Amb l’arribada del mes de febrer, aquest hort ha començat a donar els seus primers fruits i els estudiants d’aquesta aula ja han recollit una bona pila d’hortalisses produïdes per la seva feina.

El dimecres 19 de febrer de 2020, l’alumnat que gestiona aquest hort posarà a la venda entre la comunitat educativa del nostre centre enciams, bròquils i cols que han estat conreats en aquest hort ecològic. És per això que us convidem a ajudar-los en la seva tasca adquirint aquests productes de quilòmetre zero i realitzats seguint els preceptes de l’agricultura ecològica i sostenible.