L’exalumne Felipe Martínez, guardonat amb una menció en la gala de lliurament dels premis a treballs de recerca de la Universitat de Lleida

L’auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida va acollir el divendres 29 de novembre de 2019 l’acte de lliurament de la 16a edició dels premis a treballs de recerca organitzats per la universitat ponentina i que distingeixen els treballs realitzats per alumnes de batxillerat i cicles formatius.

En l’edició d’enguany, que va ser conduïda per Montserrat Rué, vicertecotra d’Estudiants de la UdL, en Felipe Martínez, alumne de la promoció 2017-2019 del batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, va ser distingit amb una menció en l’àrea de Salut i Nutrició pel seu treball “Fagoteràpia com a alternativa al tractament amb antimicrobians”, tutorat per la professora M. Carme Llobera.

Amb aquesta menció, en Felipe Martínez acumula diverses distincions a un treball que ha rebut elogis de diverses institucions. En l’acte de lliurament, l’exalumne del nostre centre va estar acompanyat per la tutora del seu treball tal i com podeu veure en la crònica que de l’acte en fa el Bloc de Biologia i Geologia.

De nou, des de l’Institut Josep Vallverdú volem fer arribar la nostra felicitació al Felipe Martínez. Enhorabona i molts èxits en el futur, Felipe!