L’exalumna Maria Pau Pijoan, distingida pel seu treball de recerca en el marc del Premis Recerca Jove

L'alumna Maria Pau Pijoan i el professor David Domínguez durant l'acte de lliurament

El dissabte 5 de novembre de 2022, l’Auditori de Barcelona va acollir la cerimònia de lliurament dels Premis Recerca Jove 2021 on va ser premiada l’exalumna de l’institut Maria Pau Pijoan, que durant el darrer any acadèmic cursava 2n de batxillerat al nostre centre, pel seu treball de recerca “Correlació entre l’arteriosclerosi i la malaltia renal crònica”.

Durant l’acte de lliurament del premi, la Maria Pau va estar acompanyada del professor David Domínguez, tutor del seu treball de recerca, que va representar l’Institut Josep Vallverdú a la gala.

En el marc del Premi Recerca Jove, que pretèn fomentar la recerca i l’esperit científic entre el jovent, el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya va premiar un total de 77 alumnes d’arreu del país pels treballs de recerca realitzats mentre cursaven 2n de batxillerat tal i com podeu llegir a la següent notícia.

Des de l’Institut Josep Vallverdú fem arribar la nostra més sincera felicitació a la Maria Pau Pijoan i li desitgem una molt fructífera carrera acadèmica en el futur. Enhorabona, Maria Pau!