L’Esquiada 2024 porta gairebé un centenar d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú a la neu

Fidel a la tradició, el seminari d’Educació Física de l’Institut Josep Vallverdú va organitzar, el gener de 2024, la popular Esquiada, una activitat que es realitza des de l’any 1990 i que només ha hagut de ser interrompuda per la pandèmia de la Covid-19.

En aquesta ocasió, l’Esquiada va dur gairebé cent alumnes del centre a les pistes d’esquí del Pirineu. Aquesta elevada participació va provocar que l’activitat s’hagués de dividir en dos grups. Així, doncs, entre el 8 i el 10 de gener de 2024 van ser els estudiants de 1r i 3r d’ESO els qui van gaudir de l’esquí; mentre qu eels de 2n i 4t d’ESO així com també els de batxillerat ho van fer entre el 10 i el 12 de gener.

Duarant l’Esquiada, l’alumnat va establir el seu camp base al l’hostal Bon Repòs, de Bellver de Cerdanya, que tant bé els atèn des de fa gairebé dues dècades. Des d’allí, els participants van poder esquiar a les pistes dels Angles de Font Romeu i, com a novetat, a la de Cambra d’Ase-Eina, totes elles situades a la Catalunya Nord.

Al marge de practicar l’esquí, els alumnes també van poder disfrutar d’un bany a les antigues Termes romanes de Dorres des d’on s’aprecia una preciosa vista del Pirineu.

Per tal de descobrir com va anar l’Esquiada de 2024, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.