Les Jornades Esportives arriben a la seva vint-i-novena edició omplint d’esport l’Institut Josep Vallverdú

El dies 11 i 12 d’abril de 2019, els dos darrers dies lectius abans de les vacances de Setmana Santa, l’esport es va convertir en l’autèntic protagonista a l’Institut Josep Vallverdú amb la celebració de l’edició número 29 de les tradicionals Jornades Esportives del centre.

Durant aquests dos dies, les pistes del recinte de l’Institut i les de pavelló municipal de les Borges Blanques es van omplir d’activitat esportiva, acollint múltiples competicions on hi van participar tots els alumnes del centre, agrupats en equips masculins i femenins que representaven les diferents classes de l’institut.

Com ja és tradició, les Jornades es van inaugurar amb els parlaments de les autoritats i amb un ball organitzat per l’alumnat de 1r de batxillerat, una activitat que va donar inici a dues intenses jornades d’esport i companyonia que podeu reviure visitant la següent galeria fotogràfica.