Les classes de 1r A i 4t C d’ESO s’afegeixen a les aules confinades, que ja són 9 de manera simultània a l’Institut Josep Vallverdú

La tercera onada de la Covid-19 està tenint un gran impacte en el funcionament de l’Institut Josep Vallverdú. El dissabte 23 de gener de 2020, s’han confirmat nous casos positius de coronavirus entre l’alumnat del centre la qual cosa ha forçat a decretar el confinament de les classes de 1r A i de 4t C d’ESO, que s’afegeixen a les 7 que ja es trobaven confinades.

Aquests dos nous confinaments fan que ja siguin 20 els grups classe que des de l’inici de curs hagin hagut de seguir l’activitat lectiva des de casa, 9 en el marc de la tercera onada iniciada amb el retorn a les aules després de les vacances de Nadal.

Les aules confinades, d’acord amb el protocol del centre, seguiran l’activitat lectiva d’acord amb el seu horari habitual però de forma telemàtica a través del Classroom.

Cal que l’alumnat i les famílies dels grups classe confinats estiguin especialment atents als missatges que arriben a través del correu electrònic on rebran l’oportuna notificació amb la data de realització de la prova PCR.