Les aules de l’institut s’omplen de pares i mares amb motiu de les reunions familiars d’inici de curs

El dilluns 28 d’octubre i el dijous anterior, 24 d’octubre, les aules de l’Institut Josep Vallverdú es van omplir amb uns inquilins ben poc habituals, els pares i mares de l’alumnat del centre, que van assistir a les reunions familiars d’inici de curs, una circumstància que els va permetre conèixer de primera mà els tutors i tutores dels seus fills així com també l’espai on aquests realitzen les seves classes.

Les reunions, que van congregar tant a les famílies de l’alumnat de l’ESO com del Batxillerat i dels Cicles Formatius, es van iniciar en tots els casos amb una presentació general a càrrec de la directora, Antonieta Bernat, i de la cap d’estudis, M. Carme Calderó, i van continuar a les respectives aules on els progenitors van poder descobrir de la mà dels responsables de les tutories el funcionament general del centre i de les diferents classes en concret.

Un dels punts essencials que els tutors i tutores van ressaltar a les famílies és la necessitat de treballar de manera conjunta, tant des de l’institut com des de casa, per assentar en l’alumnat l’hàbit del treball, de l’estudi, de l’esforç i d’un comportament correcte.