L’entitat Ponent Coopera i la cooperativa John Fil de l’Espluga Calba expliquen la seva experiència cooperativa a l’alumnat dels cicles formatius d’administració

L’alumnat del segon curs del CFGM de Gestió Administrativa i del primer curs del CFGS d’Administració i finances del centre van rebre una xerrada formativa a càrrec de Ponent Coopera, entitat que fomenta l’Economia Social i Cooperativa a les nostres comarques. També van poder conèixer l’experiència de la cooperativa John Fil de l’Espluga Calba que, des de 1970, es dedica a la fabricació de peces de gènere de punt.

La xerrada (que segueix la sessió sobre l’economia social i solidària del curs anterior) va permetre aprofundir en el coneixement de la cooperativa com a forma jurídica més participativa, democràtica i justa en el marc de l’anàlisi de les diferents formes jurídiques d’empresa que fem als mòduls professionals d’Empresa i Administració i de Gestió de la documentació jurídica i empresarial.