L’editorial Burlington Books porta a l’institut una sèrie d’atractives conferències en anglès sobre els grans clàssics de la literatura universal anglosaxona

El dimecres 13 de febrer de 2019, un grup d’estudiants del segon cicle d’ESO i de primer de batxillerat de l’institut, van assistir a una sèrie de xerrades culturals en anglès realitzades sota el patrocini de l’editorial Burlington Books. Les tres conferències que enguany es van impartir al nostre centre tenien com a temàtica la literatura universal i van adaptar-se als diferents nivell de l’alumnat.

En el marc d’aquestes xerrades, realitzades per una ponent novaiorquesa, la Cristina, els assistents van treballar grans autors de les literatures britànica i nordamericana així com també les seves obres principals, conegudes arreu del món. La forma amena d’exposar el contingut de la xerrada, que jugava amb l’humor i amb un format televisiu inspirat pel concurs “Qui vols ser milionari?”, que tenia múltiples respostes i contemplava petits obsequis pels encertants, va captivar als estudiants que va participar-hi de manera entusiasta.

Tot i la vessant lúdica, l’activitat va ser tota una lliçó mestra de literatura universal, al temps que va comportar també un exercici de listening i speaking per a l’alumnat participant. Una iniciativa que el departament de Llengües Estrangeres del centre valora molt positivament.

Si voleu veure com es van desenvolupar les sessions, podeu fer-ho visitant la següent galeria fotogràfica.