L’editorial Burlington Books ofereix una lliçó mestra en anglès sobre societat i cultura del món anglosaxó a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

El divendres 17 de novembre de 2023, l’Aula Magna de l’Institut Josep Vallverdú va acollir una masterclass, una lliçó mestra, com n’hem dit tradicionalment a casa nostra, sobre societat i cultura als Estats Units d’Amèrica i al món anglosaxó.

Aquesta singular classe va ser impartida en anglès per la Cristina, una representant de l’editorial Burlington Books, que va exposar diferents aspectes sobre la història, la societat i la cultura nord-americana així com també de la resta de països de parla anglesa del món.

La xerrada es va repetir en diverses ocasions al llarg del dia i va arribar a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’institut, que va poder així gaudir d’una lliçó mestra impartida en la llengua de Shakespeare per una nadiua nord-americana. Una experiència, certament, d’allò més profitosa.