L’aulABP de l’Institut Josep Vallverdú posa la seva impressora 3D al servei del projecte de fabricació de material de protecció sanitària coordinat per l’Ateneu Garriguenc

L’aulABP del departament de Tecnologia de l’Institut Josep Vallverdú ha posat, durant aquests dies de confinament per l’emergència sanitària, la impressora 3D que l’alumnat del centre havia obtingut com a guardó en el marc del programa mSchools al servei de la fabricació de material de protecció.

L’aulABP s’ha afegit al projecte coordinat per l’Ateneu Popular Garriguenc i que tenia com a finalitat utilitzar impressores 3D per fabricar Equips de Protecció Individual destinats al CAP, a les ambulàncies i a les residències de la comarca.

D’aquesta forma, l’aula ha posat els seus recursos al servei de la comunitat contribuïnt, en aquests dies difícils, a l’augment de la protecció dels treballadors de l’àmbit sanitari i de la gent gran de les Garrigues.