L’Aula Oberta de l’institut també posa en marxa el seu hort particular

A l’igual que el SIEI, l’Aula Oberta de l’Institut Josep Vallverdú també va aprofitar els darrers dies de novembre per començar a plantar el seu hort particular, un dels projectes que la tutora, Imma Purroy, duu a terme amb l’alumnat d’aquesta classe.

L’inici del projecte de l’hort va tenir lloc amb una visita de la tutora i de l’alumnat de l’aula al mercat setmanal de les Borges Blanques. En concret, a la parada de planter de l’empresa Germans Jarana que va fer obsequi a l’institut de diverses mostres per tal de poder posar en funcionament l’hort.

No cal dir que des del centre agraïm de forma molt especial aquesta desinteressada col·laboració i que esperem que, al llarg del curs, l’hort de l’Aula Oberta sigui d’allò més fructífer i permeti que el planter es converteixi en una bona collita.