L’alumne Pere Caselles, de 1r d’ESO, guardonat amb el premi literari escolar Sambori de les Terres de Ponent

El darrer 8 de maig de 2020, la Junta Territorial d’Òmium Cultural de les Terres de Ponent va comunicar públicament la relació de guardonats en el marc del 14è premi Sambori, un certamen literari organitzat per l’entitat cultural i per la Fundació Sambori arreu de les terres de parla catalana i que és un dels premis escolars amb més participació a nivell europeu.

D’entre els distingits amb aquest premi a les comarques de Ponent, hi havia l’alumne de 1r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, Pere Caselles i Bodet, guardonat en la categoria de primer cicle de l’ESO gràcies al seu relat “Núvols de tempesta”.

Malgrat que la situació de confinament farà inviable la realització de la festa de lliurament de premis, des de l’institut ens afegim al reconeixement i felicitem al nostre alumne per aquest premi al temps que l’encoratgem a continuar escrivint i participant en futurs guardons. Enhorabona, Pere!