L’alumne Jordi Capdevila, de 2n de batxillerat, guardonat amb el premi Valeri Serra i Boldú sobre cultura popular

En Jordi Capdevila i Piñol, alumne de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, va ser guardonat amb el premi Valeri Serra i Boldú de Cultura Popular en la seva modalitat juvenil (destinada a alumnes de batxillerat i cicles formatius) gràcies al seu treball de recerca “La febre del rock. Festivals i grups musicals de les Garrigues” que havia estat tutorat per la professora Irene Calvera.

El premi li va ser lliurat el dissabte 13 d’abril de 2019 en una cerimònia que es va celebrar al Teatre Armengol de Bellpuig. Els premis Valeri Serra i Boldú, que arribaven enguany a la seva 34a edició, són uns guardons organitzats per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Bellpuig i per l’Institut Lo Pla d’Urgell, de la mateixa localitat urgellenca, que compten també am la col·laboració de la biblioteca municipal Isidor Cònsul.

Des de l’Institut Josep Vallverdú volem fer arribar la nostra més sincera felicitació al Jordi Capdevila per aquest premi més que merescut. Enhorabona!

En el següent enllaç podeu veure la crònica que d’aquests premis fa l’Ajuntament de Bellpuig.