L’alumne Joel Rubio, guanyador de la fase local de l’Olimpíada d’Economia, participarà a la fase final estatal que es disputarà a Sevilla

L’alumne de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú Joel Rubio s’ha proclamat guanyador de la fase local de l’Olimpíada d’Economia que es va celebrar el 24 de març de 2022 a la Universitat de Lleida.

Com a vencedor d’aquest prova, juntament amb el segon i el tercer classificats, en Joel participarà, amb totes les despeses pagades i acompanyat de la seva professora d’economia, Gemma Farré, a la fase estatal d’aquesta Olimpíada que enguany se celebrarà a la Universitat Pablo de Olavide de Sevilla els dies 20, 21 i 22 de juny de 2022.

No cal ni dir que des de l’Institut Josep Vallverdú felicitem en Joel Rubio per la fita assolida i l’encoratgem de cara a la fase final per tal que pugui obtenir el millor resultat possible.

Enhorabona i molts ànims, Joel!