L’alumne Felipe Martínez, guardonat amb el premi ARGÓ al millor treball de recerca concedit per l’ICE de la UAB

El passat 26 de juny de 2019 l’alumne Felipe Martínez, que al llarg del curs acadèmic 2018-19 ha cursat 2n de batxillerat a l’Institut Josep Vallverdú, va ser guardonat amb el premi ARGÓ al millor treball de recerca en l’àmbit de la biocència i les Ciències de la Salut. Aquest premi el convocava l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El jurat va distingir amb el primer guardó el treball “La fagoteràpia, una bona alternativa als antibiòtics” obra de Felipe Martínez i dirigit per la professora M. Carme Lloberta. L’acte de lliurament es va realitzar a la sala d’actes del Rectorat de la UAB i va comptar amb la intervenció de l’autor de la recerca que va haver de defensar públicament la seva tasca.

Al marge de la meritòria distinció, en Felipe Martínez va rebre com a premi una tauleta i la matrícula universitària gratuïta pel seu primer any de carrera. Enhorabona i molts èxits en la teva nova etapa acadèmica, Felipe!

Aquí podreu veure una galeria fotogràfica de l’acte de lliurament i un vídeo de la seva intervenció.