L’alumne de 2n de Batxillerat, Tarek Ben Hamdouch, primer classificat de la fase lleidatana de l’Olimpíada de Biologia

El dimecres 19 de juny de 2019, el Saló Víctor Siurana de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida va ser escenari de l’acte de lliurament de diferents premis organitzats per la universitat lleidatana entre els quals destaca el de la Olimpíada de Biologia, el primer classificat de la qual va ser l’alumne Tarek Ben Hamdouch, de 2n de Batxillerat, que es va erigir en l’estudiant dels centres de les comarques de Ponent que més i millors habilitats va demostrar en aquest àmbit.

En Tarek Ben Hamdouche va particpar, doncs, en l’acte de lliurament dels diferents premis acompanyat d’alumnes de l’altres centres lleidatans que van ser guardonats en altres disciplines. Si voleu saber amb més detall com va anar la gala, podeu llegir la notícia que de la mateixa en va fer el Servei de Premsa de la Universitat de Lleida.

També podeu veure la crònica que en fa el Bloc de Biologia i Geologia, gestionat per la professora M. Carme Llobera, i visitar la següent galeria d’imatges.

No cal dir que des de l’Institut Josep Vallverdú volem fer arribar la nostra felicitació més entusiasta a en Tarek i mostrar el nostre orgull perquè un alumne com ell formi part de la nostra comunitat educativa. Enhorabona, Tarek! Mabruk ya, Tariq!