L’alumnat que va superar els exàmens de francès del DELF rep els corresponents diplomes de mans de la directora del centre

El dimarts 1 de juny de 2021, el despatx de la directora de l’Institut Josep Vallverdú, la professora de francès Núria Sabaté, ha estat l’escenari on l’alumnat del centre que ha superat els exàmens del DELF, el Diploma d’Estudis en Llengua Francesa, ha rebut el corresponent diploma de mans de la mateixa directora que els havia preparat.

Enguany, els alumnes Bruna Vidal, Alba Mateu, Laura Magriñà, Marta Tió, Astou Thiao i M’Baye Thiao han superat l’examen del nivell A2 mentre que l’Edna Solans, l’Abril Arbós i l’Ivan Sànchez han fet el mateix amb el nivell B1.

Des de l’Institut Josep Vallverdú els fem arribar la nostra més sincera enhorabona al temps que encoratgem al seminari de francès a continuar preparant de manera tan exitosa al nostre alumna per tal que pugui acabar els seus estudis secundaris amb un prestigiós diploma acreditatiu del seu bon nivell de francès.

Félicitations, les gars!