L’alumnat dels cicles formatius de l’Institut Josep Vallverdú participa a les jornades Enxarxa’t pel forment de l’emprenedoria jove

Al llarg de tres divendres dels mesos d’octubre i novembre de 2023, l’alumnat de segon curs dels diferents ciclies formatius de l’Institut Josep Vallverdú ha participat, en companyia de l’estudiantat de l’Escola Agrària de les Borges Blanques, a les jornades Enxarxa’t de foment de l’emprenedoria jove.

Aquestes jornades han tingut lloc al Centre d’Empreses Innovadores (CEI) de les Borges Blanques i han consistit en tallers motivacionals, taules rodones d’experiències liderades per joves de la comarca que han exposat els seus projectes i una dinàmica de creació d’empreses.

Tot plegat, un programa molt variat organitzat de manera col·laborativa per  l’Oficina Jove de les Garrigues i els departaments de promoció econòmica tant de l’Ajuntament de les Borges Blanques com del Consell Comarcal de les Garrigues que ha estat molt profitós pels estudiants que hi han pogut participar.

Per tal de reviure l’experiència del nostre alumnat en aquestes jornades podeu visitar el següent  recull de fotografies.