L’alumnat dels cicles formatius de gestió administrativa i de la matèria d’empresa de batxillerat visita les instal·lacions de BonÀrea a Guissona

El dijous 27 d’octubre de 2022, l’alumnat que cursa Funcionament de l’Empresa I de 1r de Batxillerat i els alumnes del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGS d’Administració i Finances va visitar les instal·lacions de BonÀrea a Guissona.

Durant aquesta visita, guiada pel personal de l’empresa BonÀrea, els i les alumnes van poder descobrir les direrents parts de la fàbrica on es concentren les seves activitats industrials i logístiques.

La sortida va ser una experiència molt profitosa ja que va permetre comprovar de primera mà moltes de les qüestions que són tractades a les aules de l’alumnat que va participar-hi.