L’alumnat dels cicles d’Electricitat i d’Olis i vins inicia el curs de formació “Fes-te valdre” destinat a conèixer la realitat del mercat laboral

L’Oficina Jove de les Garrigues, en col·laboració amb  l’Instit Josep Vallverdú, va iniciar el passat dimecres 31 d’octubre de 2018, el curs de formació “Fes-te valdre” amb l’alumnat que cursa el primer curs dels cicles d’Electricitat i d’Olis Vins. Aquesta formació té com a objectiu promoure les competències personals entre els i les estudiants dels diferents cicles de formació professional que s’imparteixen a l’institut.

Aquesta formació té com a objectius que l’alumnat conegui el mercat laboral i el seu encaix competencial, acompanyar-lo en l’autoconeixement fent introspecció, treballant les seves potencialitats, analitzant els trets d’identitat. També vol formar-lo en lideratge i resolució i donar-li eines pràctiques com l’elaboració d’un currículum, la participació en proves de selecció grupal, la realització d’una entrevista de feina virtual…

Tot plegat té com a finalitat que els alumnes coneguin les situacions a les quals s’enfrontaran un cop s’incorporin al mercat laboral i que puguin fer-s’hi valdre.