L’alumnat del cicle mitjà de Gestió Administrativa i del superior d’Administració i finances visita el Consell Comarcal de les Garrigues

L’alumnat del segon curs del CFGM de Gestió Administrativa i del primer curs del CFGS d’Administració i finances de l’Institut Josep Vallverdú va visitar el Consell Comarcal de les Garrigues el divendres 12 d’abril de 2024.

Durant la visita, els i les alumnes van poder aprofundir en l’aprenentatge que estan fent de l’estructura, el funcionament i les competències dels diferents nivells de l’Administració Pública i van conèixer de primera mà les tasques administratives que es realitzen en les diferents àrees del Consell.

Des del centre volem agrair la predisposició del personal i dels responsables polítics de la institució que tan bé van acollir el nostre alumnat.