L’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa visita la seu central de l’empresa PlusFresc a Lleida

El dijous 28 novembre de 2019, l’alumnat de primer i segon curs del cicle formatiu de Gestió Administrativa, acompanyat per les professores Carme Monsterrat i Laura Bou, va visitar la seu central de l’empresa PlusFresc a Lleida.

La visita a les instal·lacions des d’on s’administra aquesta important cadena lleidatana de supermecrats va permetre als i les estudiants conèixer de primera mà com funciona aquesta empresa gràcies a les visites al magatzem central, a l’àrea de fruita i verdura i a la de carn i peix.

En tot moment, l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú va rebre les oportunes explicacions a càrrec dels diferents caps d’àrea sobre quin és el mecanisme que fa funcionar una empresa d’aquesta envergadura.

La bona acollida i l’excel·lent predisposició de PlusFresc a rebre els alumnes del nostre centre fan que l’empresa sigui mereixedora de l’agraïment més sincer de part de les responsables del cicle. Gràcies i fins la propera!