L’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa visita el Consell Comarcal de les Garrigues

El dijous 20 de desembre de 2019, l’alumnat del primer i el segon curs del cicle formatiu de Gestió Administrativa, acompanyat per les professores Laura Bou i Carme Montserrat, va visitar el Consell Comarcal de les Garrigues per tal de conèixer de primera mà el funcionament d’aquesta administració.

L’estudiantat de l’Institut Josep Vallverdú va ser rebut pel president del Consell, el senyor Jaume Setó, i pel gerent de l’entitat, el senyor Gerard Aliaga, a la sala de plens on l’entitat es reuneix habitualment. Després de la pertinent benvinguda, el president i el generent del Consell van explicar a l’alumnat la composició, el funcionament i les competències que té el Consell Comarcal de les Garrigues.

Acabada la xerrada, els i les alumnes van poder gaudir d’una visita guiada per les instal·lacions que va completar una sortida molt interessant on el tracte dispensat per les autoritats del Consell va ser exquisit.