L’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa participa en una càpsula formativa sobre els contractes de treball

El dimarts 6 de novembre de 2018, l’alumnat  de primer i segon curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques, va participar en una  càpsula formativa co-organitzada per l’ajuntament de la localitat i pel Centre d’Empreses Innovadores de la capital de les Garrigues.

Concretament, la formació va fer referència als contractes de treball i als aspectes que els i les joves alumnes han de tenir en compte abans de signar-ne un. La finalitat de la sessió de formació era facilitar la inserció laboral de l’alumnat del cicle i ajudar-los a conèixer la realitat del món laboral.

La sessió, de dues horesde durada, va resultar molt interessant i profitosa per a l’alumnat, que es va apropar així, una mica més, al món laboral que l’espera un cop acabada la seva formació.