L’alumnat del cicle de Gestió Administrativa participa en un taller de bones pràctiques sobre la Formació en Centres de Treball

L’alumnat de primer i segon curs del cicle de grau mitjà de Gestió Administrativa de l’Institut Josep Vallverdú va participar, durant el mes de desembre i per primera vegada, en el taller de bones pràctiques sobre la Formació en Centres de Treball (FCT). Durant aquest taller, els estudiants van aprofitar els aprenentatges adquirits en els mòdulsd “Comunicació i atenció al client” i “Formació en Centres de Treball”.

El taller va consistir en un intercanvi d’impressions on, fonamentalment, l’alumnat de segon curs, que ja ha iniciat les seves pràctiques a les empreses de la comarca, va respondre les inquietuds i els dubtes plantejats pels seus companys de primer curs amb l’objectiu de tenir un bagatge previ sobre què són i com es desenvolupen aquestes pràctiques.

Al marge de l’aspecte més acadèmic, el taller va propiciar una molt bona interrrelació entre l’alumnat d’ambdós cursos i un profitós intercanvi d’experiències.