L’alumnat del 2n de batxillerat humanístic tanca 2023 amb una sortida cultural a Madrid

L’alumnat de la modalitat humanísitica de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va tancar el 2023 amb un viatge cultural a Madrid de dos dies que es va realitzar el 19 i el 20 de desembre de 2023.

Acompanyats de les professores de llengua i literatura castallana Sílvia Mateus i Emma Harris, els alumnes van descobrir els racons del Madrid més cultural a través d’una ruta que els va dur pel Madrid de las Letras, una visita al Museu del Prado, la descoberta de les delícies gastronòmiques madrilenyes que es poden degustar a la Plaza Mayor, una visita a la casa de Lope de Vega, una altra al Palacio Real o una passejada pel centre de la ciutat.

El viatge es va fer en AVE des de l’estació de Lleida fins a la d’Atocha, circumstància que va permetre que l’alumnat aprofités al màxim aquests dos intensos dies de viatge cultural realitzat en un Madrid completament engalanat per celebrar les festes nadalenques.

Si voleu veure com els va anar aquest viatge, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.