L’alumnat de llengua i literatura castellana de 3r d’ESO realitza una sèrie de reportatges periodístics sobre l’impacte de la Covid-19 a les Garrigues

Durant el segon trimestre de l’actual curs acadèmic, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar, en el marc de l’assignatura de llengua i literatura castellana i a iniciativa de la professora Ester Cano, una sèrie de reportatges periodístics sobre l’impacte que la pandèmia de la Covid-19 ha tingut sobre la comarca de les Garrigues.

D’entre els molts treballs realitzats per l’estudiantat, la professora Cano va distingir-ne especialment dos. El primer, amb el títol “En tiempos de guerra”, realitzat per les alumnes Maria Céster i Laura Nogales. El segon, amb l’encapçalament “Tiempos de tempestad. Les Borges Blanques en pandemia”, obra de les estudiants Clàudia Fandos i Abril Medialdea.

Tots dos reportatges són excel·lents treballs periodístics sobre la incidència de la Covid-19 a la nostra comarca i, per tal de reconèixer-ne la seva qualitat, la professora responsable i l’Institut Josep Vallverdú han decidit publicar-los al seu lloc web i posar-los a disposició de la comunitat educativa. Si us abelleix, doncs, els podeu llegir fent clic als respectius enllaços.