L’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú col·labora amb el Gran Recapte organitzat pel Banc dels Aliments de les comarques de Ponent

Els dies 30 de novembre i 1 de desembre de 2018, com ja va essent tradició, un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú van posar el seu granet de sorra a fer possible el Gran Recapte d’Aliments a la comarca de les Garrigues.

Aquests alumnes van participar com a voluntaris en la col·lecta organitzada pel Banc dels Aliments de Lleida, que recull productes alimentaris a les diferents comarques de Ponent per repartir-los posteriorment al llarg de l’any entre la població necessitada d’aquestes contrades.

Així, doncs, els alumnes de l’institut van col·laborar a la recollida d’aliments en els supermercats Plusfresc i Condis. Les dues jornades van ser dues diades molt positives vista la participació i col·laboració de la població de les Garrigues. En resum, una iniciativa que ens fa una mica més persones i que serveix per visualitzar com la solidaritat és un dels valors que fonamenta la nostra vida en comú.