L’alumnat de l’Aula Oberta ven castanyes a la plaça del Terrall de les Borges Blanques

El dimarts 25 d’octubre de 2022, coincidint amb la celebració del mercat setmanal de les Borges Blanques, l’alumnat de l’Aula Oberta de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar una parada de venda de castanyes a la plaça del Terrall de la capital de les Garrigues.

Acompanyats de la seva tutora, Imma Purroy, així com també dels professors Ramon Maria Arbós i Irene Calvera, els i les alumnes de l’Aula Oberta van coure castanyes i les van vendre entre els molts passejants que, al llarg del matí, van desfilar per les parades del mercat.

La iniciativa va ser tot un èxit i va servir per celebrar la Castanyada així com també per recollir fons per l’excursió de final de curs a la qual també contribuiran d’altres activitats que es desenvoluparan al llarg dels propers mesos.