L’alumnat de l’Aula Oberta realitza una caminada fins a l’ermita de Sant Salvador per conèixer el patrimoni local tot fent exercici físic

El dimecres 11 de novembre de 2020, els alumnes de l’Aula Oberta de l’Institut Josep Vallverdú van realitzar una sortida a l’ermita de Sant Salvador de les Borges Blanques, acompanyats pel professor Dani Negrillo, en el marc de la matèria d’Educació Física .

Els alumnes van caminar durant aproximadament dues hores i van recórrer una distància de 7 km. Aquesta activitat pretenia treballar la cohesió del grup, però també aspectes com ara el coneixement del patrimoni comarcal o la realització d’activitat física a l’aire lliure.

Les inclemències meteorològiques no van impedir que l’alumnat, un cop arribat al seu destí, pogués gaudir de la singularitat de l’ermita de Sant Salvador, construïda en divers

Un cop a destí van poder gaudir de la singularitat d’una ermita romànica que ha estat objecte de diverses modificacions al llarg de la història i que compta al seu interior, amb una pintura mural de Carme Benet que retrata la comarca de les Garrigues i ret homenatge als camperols garriguencs.

L’activitat es va realitzar preservant en tot moment el grup bombolla de l’Aula Oberta i respectant les mesures sanitàries que, de fet, fan que les úniques sortides possibles organitzades al nostre centre siguin a peu, en el marc del grup classe habitual i a la localitat de les Borges Blanques.