L’alumnat de l’Aula Oberta i del SIEI s’afegeix a la Castanyada amb la venda de castanyes i panellets

Durant els dies previs a la celebració de Tots Sants, l’Institut Josep Vallverdú ha volgut afegir-se a la festa de la Castanyada a través de l’alumnat de l’Aula Oberta i del SIEI del centre.

En concret, durant el dimarts 31 d’octubre de 2023, els alumnes de l’Aula Oberta, acompanyats pel professor Ramon Maria Arbós i la tutora Imma Purroy, han realitzat una parada de castanyes a la plaça del Terrall de les Borges Blanques. L’objectiu, més enllà de celebrar una festa tan nostrada, era el de recollir fons pel viatge de final de curs que aquest alumnat té previst realitzar.

També s’han sumat als actes de celebració de la Castanyada els alumnes del SIEI, que divendres 27 d’octubre van oferir una degustació de panellets durant l’hora d’esbarjo a la sala de professorat i que també van atendre les nombroses comandes d’aquells que volien endur-se aquests preuats dolços cap a casa.

Tot plegat ha servit perquè l’institut continuï amb la tradició de celebrar la Castanyada. I que duri molts anys!