L’alumnat de l’Aula Oberta del Josep Vallverdú organitza una calçotada per finançar el seu viatge de final de curs

El dijous 30 de març de 2023, coicindint amb la celebració de les Jornades Esportives de l’Institut Josep Vallverdú, l’alumnat de l’Aula Oberta va organitzar una calçotada per tal de recollir fons pel seu viatge de final de curs.

Amb la imprescindible col·laboració dels seus docents, amb el professor Ramon Maria Arbós al capdvant, els estudiants de l’Aula Oberta van coure centenars de calçots i van preparar una bona graellada de carn per realitzar una calçotada que va comptar amb la participació de l’alumnat d’aquesta aula però també d’una nodrida representació del professorat del centre.

Amb aquesta acció, l’Aula Oberta continua amb les seves activitats per finançar el viatge que ha de cloure el seu curs acadèmic 2022-23.