L’alumnat de l’Aula d’acollida i de 4t d’ESO del centre practica l’expressió corporal a través del ball de bastons

Al llarg del tercer trimestre del curs acadèmic que ara acomiadem, el professor Hèctor Miarnau ha coordinat, en el marc de la unitat didàctica d’expressió corporal de la matèria d’Educació Física, la realització de diferents sessions de ball de bastons per part de l’alumnat de l’Aula d’acollida i de 4t d’ESO.

Tal i com es pot veure en el vídeo que encapçala aquest text, on el grup de primer cicle de l’Aula d’Acollida, format per l’Ebrima Darboe, la Sanna Jawla, el Mohammed Amid, el Petar Petrov,  i la Sainey Jawla, ens mostra les seves virtuts en aquesta dansa popular catalana, el resultat de l’activitat és excel·lent.

Tot plegat, una bona mostra de com la cultura popular també es pot fer un lloc als currículums docents i serveix per praticar activitat física!