L’alumnat de l’Aula d’Acollida de l’institut descobreix Mollerussa en companyia dels seus homòlegs del Terres de Ponent

El 25 de maig de 2022, es va dur a terme una trobada entre l’Aula d’Acollida del nostre institut i la de l’institut Terres de Ponent de Mollerussa.

La trobada va tenir lloc a la capital del Pla d’Urgell. Es dona la circumstància que alguns d’aquests alumnes havien estat intercanviant-se correus electrònics, i molts esperaven amb emoció aquest dia on per fi podrien veure cara a cara el seu amic o amiga virtual.

Primer, després de les presentacions de rigor, els alumnes de Mollerussa els van oferir un saborós esmorzar; a continuació, van visitar plegats el Museu de Vestits de Paper i, per acabar, es van dirigir al Parc Municipal on van estar jugant una bona estona.

En els pròxims dies hi ha prevista una segona trobada entre aquestes dues aules d’acollida, aquest cop… a les Borges Blanques. Esperem que sigui tan reeixida com la primera!

Per tal de descobrir com va anar aquesta trobada podeu visitar la següent galeria d’imatges.