L’alumnat de l’Aula d’Acollida celebra la Castanyada amb una ruta per descobrir les Borges Blanques

El dijous 29 d’octubre de 2020 els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’Institut Josep Vallverdú van fer una sortida per conèixer més coses sobre els voltants de les Borges Blanques i, de pas, per celebrar la Castanyada, acompanyats de les professores Rosa González i Anna Lloveras.

La primera parada va ser a la Font Vella. A continuació, van visitar el recinte de “l’Hort”, un espai meravellós on van passar una estona agradable jugant a bàsquet, dibuixant, o senzillament contemplant el fantàstic jardí del recinte.

Finalment, l’última parada va ser a l’antic molí d’oli de can Gineret (que també  va servir com a refugi durant la guerra civil), on van poder observar els cups on guardaven oli abans, i també van veure un audiovisual molt interessant sobre els bombardejos durant la guerra.

La sortida va ser possible ja que només va implicar l’alumnat de l’Aula d’Acollida, mantenint així el grup bombolla, i es va realitzar a peu pel municipi de les Borges Blanques amb el gruix d’activitats a l’aire lliure.